måndag 17 augusti 2009

Meet the Spartans

Jag fick äntligen lite tid för "mig själv", Elina satt glad och snällt och lekte alldeles själv bredvid mig framför tv:n. Jag passade på att zappa mellan canal+ kanalerna och hade turen att en film precis skulle börja. Meet the Spartans blev det alltså. Inte visste jag att den skulle SUGA! Fan, jag visste inte ens att de gjorde så jävla dåliga filmer nu för tiden. Dum som jag är satt jag kvar och slösade min dyrbara tid på den sämsta filmen jag sett (förutom alla Van Damme och Seagal's filmer). Anyways, jag har ett riktigt sug efter BECK-filmerna. Duka upp lite kex med ost och ett litet glas vin. Mums.

Det var tjejkalas här i lördags. Hade väldigt trevligt men energin räckte tyvärr inte så långt. Bilder kommer upp sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar