söndag 1 november 2009

Kusinträff


Igår var det dags för den årliga kusinträffen med tema 'HALLOWEEN'. Kusinerna från mammas sida träffas hemma hos mig och vi hittar på lite roliga aktiviteter för barnen. Självklart måste alla komma utklädda! Jag drog snabbt på mig en svart klänning, svart peruk och en massa smink. Jag skulle likna en häxa men insåg fort att Amy Winehouse's onda tvilling kommit fram istället.
Det blev en massa korv med bröd, muffins, morötter med dip och läsk. När ska man börja sitt nyttiga liv igen? Elinore är en inspiration - nyttig mat + motion. Jag vill också vara en inspiration och lite smalare please.
När jag skulle ut och hämta tidningen i morse var brevlådan full med toapapper. Nedrans ungar, var det för att jag gav dem frukt? Jag hade ju målat så fina skräckclementiner? Dom fick ju klubbor också. Tur att dom bara körde med papper i lådan, det hade ju lika gärna kunnat vara något annat riktigt äckligt. Svenska barn är inte så elaka som tur är. Jag är lite elak, jag gick fram till busschauffören och skvallrade på några babbeungar som rökte bak i bussen. Fan vad arg han vart. Jag bara garva.


Så jävlars ful.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar