söndag 22 november 2009

Snart..


En vecka kvar till advent... Ute är det ruskigt. Gardinerna är nu uppe i köket, adventsljusstakarna är uppe och nu väntar vi bara på lussebullarna mamma ska göra. Sen kan vi börja fira advent! Längtar så mycket till fyrverkerierna. Jag satt ensam i mörkret och drack min goda glögg och knapra på pepparkakorna. Nu ska det spelas lite julmusik på låg volym. Åh vad jag älskar julen!! I år är frågan: Ska jag ha en adventskalender? Har jag blivit för gammal för det?

2 kommentarer:

  1. Man blir aldrig för gammal för en adventskalender, jag ska köpa två stycken, en som jag öppnar varje dag och en som jag öppnar när jag vill tröstäta. hahaha

    SvaraRadera
  2. Tammi, du kan alltid ha adventskalender för Eli....att hon är för liten för att äta choklad, är en annan sak ;)

    SvaraRadera