lördag 24 oktober 2009

Öppet Hus


Idag känns det som om det varit öppet hus här hemma. Föräldrar, syskon, son, kusiner och deras barn. Vi avslutar kvällen med buffé på Dragon Palace i stan. Har varit så sugen på sushi och kinamat i flera dagar! Äntligen fick jag i mig en rejäl portion av allt. Elina satt snällt och lekte medans mamma och pappa åt sin mat. Jag fick en Fortune Cookie efter maten och det stod; No need to worry! You will always have everything you need. Ja, det är så sant så! Pirre satt lite nedstämd under hela middagen då vi åkt precis efter avslutad fotbollsmatch. Sirius förlorade och det innebär att dom åker ur Superettan. Lika bra det eftersom dom spelar uselt det där gänget. Jag kände samma sak när Sverige inte kvala till VM. Dom har faktiskt ingenting där att göra med tanke på deras usla spel. Glad ändå, CHILE är med och jag tycker att dom har en stor chans att vinna hela VM.
Gabriel var förbi här hemma tidigare och på sig hade han en riktigt ful ansiktsmask. När jag såg honom stå utanför dörren tänkte jag; Det var mig en ful jävla gubbe, hoppas Eli inte blir rädd. Sen såg jag att det var en mask och efter ett tag kände jag igen skorna och byxorna.
Bild på gubbfan kommer inom kort.

1 kommentar:

  1. omg vilken grym mask!! halloween närmar sig ju med stora steg!;)

    SvaraRadera