torsdag 22 oktober 2009

Starbucks!



Tack fina FINA för en mycket trevlig lunch och fika hemma hos dig. Tack Marie och Maria för en alldeles underbart trevlig dag. Skönt att bara surra barn och Eli får leka av sig lite. Det måste bli fler trippar till Årsta, helst i gående form. Jag har ett antal kilo kvar men lyckas aldrig få tummen ur arslet. Promenader är boring och något gymkort har jag ännu inte velat lägga ut några pengar på.
Min kära dotra har hunnit bli 8 månader och 1 vecka. Den lugna spädisperioden är nu över och det är full rulle dagen lång. Nu är det dopplanering på gång och idag var jag äntligen iväg för att köpa materialet till alla dopminnen. Ikväll är jag alltså Martha Stewart och ska pyssla och trixa. Resultatet kommer att visas här på bild senare i veckan.

JASSI: Starbucks kommer till Sweden. Du kan alltså åka till Arlanda och beställa dina DoubleChoclatChipFrappucino. Jag har druckit Starbucks i Phuket, Santiago, Paris, Berlin, Amsterdam och New York. Snart kan jag lägga till Estocolmo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar