onsdag 15 juli 2009

Amanda 14 år

Har precis kommit hem efter en kväll på speedway. Arslet är kallt och jag känner hur halsen ömmar. Vad gör man inte för kärleken? Denna gång satt man i över 1½ timme och väntade på att de skulle börja köra. I regnet dessutom. Elina gnällde och magen min kurra. Jag var inte på mitt bästa humör. Eftersom vi hade väldigt bråttom ut pga fika hos moster, så hann vi inte koka kaffe och packa ner fika. "-Vi tar med oss pengar istället." sa Pirre. Smart tyckte jag och längtade efter att få smälla i mig en hamburgare och en kopp kaffe. Väl framme upptäcker jag att jag glömt plånbok och Pirre har endast en tjuga. TYPISKT! Vad gör man om inte surar. Självklart satt dom framför mig och åt hamburgare efter hamburgare och drack flera koppar kaffe. på vägen hem satt Eli och tjurade och rev sig i ansiktet. När vi kom fram såg hon ut som en brännskadad liten bebis. Aj.
Dagen började pest, mådde konstigt och var allmänt trött och seg i skallen. Kroppen värkte och jag orkade ingenting. Sov en stund hos moster då vi firade Amanda som fyllde 14 år. GRATTIS! Något vidare trevligt sällskap var jag inte! Åt kakor, drack kaffe, sov och gjorde inte ett skit annat förutom att amma Eli. Åt av Marri's fantastiska tårta. Åååhh nu ska jag sova och drömma om den ljuvliga tårtan. Namnam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar