söndag 5 juli 2009

Möhippa

Gårdagen blev lång men samtidigt mycket rolig. Det var Kattis möhippa. Frukost på Gillet, vidare till Din Sko för lek, FACE för sminkning, Modell För En Dag (4 tim), Singstar och mingel hemma hos Linnéa och slutligen middag på PLOCK. Tjejerna fortsatte vidare till Svenssons Åkanten men en hel dag utan Elina klarade jag inte så det blev hemgång för mig. Helt slut men mycket glad! Jag har nog inte skrattat så mycket på länge. Förresten käkade jag världens godaste muffins hemma hos Linnéa. Hennes karl hade bakat dem. Dom nästan smälte i munnen på en. Jag får skylla min övervikt på karln eller muffinsen.

Fortfarande ingen ordning här hemma. Flyttkartonger överallt och möbler där de inte ska stå. Dammtussar och döda mygg lite här och var. Sen ska det ju målas och tapetseras... När tar det slut?! Ny tv-möbel är inköpt! Snart kommer det nya vitrinskåpet också. Det är great med nya fräscha möbler.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar