lördag 11 juli 2009

Danne 30 år


I torsdags blev det väldigt mycket mat för MammaTammi. Bortbjuden till en kär vän av familjen som har Hand Of God när det gäller matlagning. Vilken fantastisk mat!
På kvällen var det dags för middag ute på Flustret, Danerg skulle firas! 30 bast. Över 30 personer hade samlats för att fira killen och det blev ännu mer god mat. Amazing! Mycket skratt och trevligt sällskap, Pirre hittade sitt gäng på en gång och det snackades sport hela kvällen.
Trött som ett as tog man sig hem i taxi och läggdags på en gång. Man klarar inte av långa kvällar och nätter längre. På tal om det har jag precis upptäckt att klockan är 07.30. WTF?! Inte undra på att jag såg dubbelt när jag blev väckt av en karatekick i fejjan imorse av min underbara dotter. Det är nackdelen med att ha sina barn i sängen när de börjat vända på sig hej vilt och ska krypa så fort de vaknat. Pappa ska hon ligga och klappa försiktigt på ansikte och arm men mamma ska ha en fot i munnen och fingrar upp i näsan. Jag får inte glömma fingret med en oklippt nagel som for rakt in i ögat också.

1 kommentar:

  1. Hej jag heter tammi och jag älskar att lägga upp världens fulaste bilder på min annars så snygga lillasyster jassi...

    SvaraRadera