lördag 18 juli 2009

Fitness

Dagen började bra med skön sovmorgon och lite trevligt besök. Sallad till lunch och jag kände mig på topp. Kanske är det starten på mitt nya liv? Javisst, tills vi kom hem till farmor och korv med bröd med massa gott som stod på bordet. Läsk till det och som avslut en himmelskt god tårta med alldeles för mycket socker som slank ner i magen. Väl hemma igen blev det räkfrossa ute i parken med baguetter och brie och salami, lite sangria och mera trevligt sällskap insåg jag att mitt nya liv nog får vänta. Jag fick en härlig kommentar från en kär vän "- Vad smal du har blivit Tammi." och jag kände en liten glädje, inte för att jag kände mig smalare utan mer "Nu-kan-jag-äta-mer-känsla." Man väntar och väntar på den här speciella kicken då man får all energi och motivation till viktnedgång. Bra mat, träning och regelbundna tider får vänta ett tag, det är sommar och jag måste få njuta lite. Till höst börjas det vare sig jag vill eller inte; jag ska vara fit till the weddingdress januari 2011...

1 kommentar: