söndag 12 juli 2009

Peter 32 år



Exakt när han fyller år vet jag inte men det skulle firas! Hem till oss dök det upp 8 grabbar + en tjej, 7 av grabbarna var snaggade med tatueringar och bärs. Pirre var very happy minst sagt. Nu fick han göra det han gillar allra mest; skrika, lyssna på punk och bärsa. Snacka om att det var testeron i luften. Den ena skulle höras mer än den andra och jag insåg snabbt att "Tarzanfamiljen" har flyttat till Rickomberga. Håkan och Peter jublar, inte mina grannar... 1 platta bärs, 2,5 liter sprit (Jäger, gin och nån skum blandning) 1 flaska vin och några cider + miniatyrflaskor och lite andra ölsorter fick punkarna i sig. En och en annan olycka blev det självklart och jag undrar vem som fick flest blåmärken med sig hem? Antagligen födelsedagsbarnet. På morgonen har det nu blivit städ och en inköpslista har gjorts på följande items;
1. Nya trädgårdsmöbler
2. Nya vinglas och drinkglas
3. Ny lampa
4. En ny Jäger och Gin.

Av alla dessa sörjer jag mest min gin. Stackarn, försvann på någon sekund. Men vad gör man inte för att få en rolig och lyckad kväll?!

Dagens grej; måste bara vara GIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar