lördag 4 juli 2009

MAT

Jag skulle precis börja skriva lite om vad som hänt de senaste dagarna och kan kost sammanfatta allt med två ord; myggor och mat. Precis som Frida hade som rubrik i sin blogg. Jag måste ha sammanlagt 776 myggbett över hela kroppen och mina väggar här hemma är täckta med mygglik. Massmord I call it. Jag har aldrig sett något liknande förr, måste vara den värsta mygginvasionen någonsin. Tyvärr hade jag inte läst UNT's artiklar om myggen - hade varit väldigt bra med tanke på att jag gick ut och käkade två dagar i rad. Ikväll var det riktigt hemskt, jag och Pirre gick för att käka på Marco's och vi mer eller mindre slängde i oss maten och skyndade oss hem. Myggen var överallt; i maten, ansiktet, armar, ben och hår. Tur för bebbe att hon har myggnät annars skulle hon se ut som ett gigantiskt hallon. Dom här myggen verkar för fan vara muterade eller något, dom suger ju genom kläder och är ute i solen. Läste att dom lever i 6-8 veckor. Dö era bitches på en gång istället så slipper jag se ut som elefantmannen.

Det har blivit god mat på PLOCK med tjejerna (mammor var vi inte för stunden, man får faktiskt pausa) och det var underbart. Stora, goda, söta drinkar och massa plockmat, sjutton vad jag gillar det där stället.
Konserthuset har fantastisk lunch och det har blivit mat två gånger där denna vecka. Ikväll blev det som skrivet; Marco's. mycket god mat.

Dagens grej: MYGGSTIFT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar