tisdag 2 juni 2009

Flasha stjärt

Den här snubben träffade jag när vi var på väg hem från stan. Undra om han tänkte; "Vad ska jag ha på mig idag? Jag tar min Star Warsdräkt." Den är ju inte dålig i alla fall. Kanske lite för varmt för mig. Men hellre skulle jag sätta på mig den istället för det jag, Jassi och Danne såg igår. En tjej som gick och visa hela stjärten. Svart string hade hon på sig också. Kjolen hade alltså åkt upp över rumpan och upp på ryggen. Det värsta är ju att ingen säger något utan alla tittar med stora ögon och skrattar. Tänk att komma hem sen och upptäcka det hemska. Snacka om ångest!
En liknande sak hände mig för några år sen, jag cyklade ner till stan på fyllan och hade inte upptäckt att kjolen fastnat under sadeln och att jag visa allt det underbara. Som jag är skrattade jag bara. Lyllos den som fick se...

Dagens grej: SOLGLASÖGON

1 kommentar:

  1. hej tammi! Elli har pratat om vilken liten godbit till dotter det är du har! Och hon hade rätt, såå fin!:) Snart e det dax för oss åxå! *fett nervig*
    Var det hallonbladste du drack för att skynda på bebben?
    Kram Frida

    SvaraRadera