onsdag 10 juni 2009

Grått

Vad ska man blogga om en sån här tråkig, grå dag? Det är JUNI för God sake! Jag älskar den svenska sommaren men glömmer alltid bort hur trist det är med regn och mulet väder. Jag blir ju tvungen att shoppa. Ta mig till Gränby C och kolla läget i precis alla butiker. Köpa något till det nya huset, köpa något till Elina, köpa något till mig, varför inte? Fortfarande står flyttlådorna tomma här hemma, kanske dags att börja med lite iaf. Ny säng är inköpt, några möbler sålda och några kvar för att säljas. Blää, sen kommer flyttstädet. Några frivilliga som vill hjälpa till? Toan behöver skrubbas rejält, någon? No? Ok. Jag får köra med något av mina trix, låtsas som att jag ska bjuda på all min sprit och sen BANG, get down on the ground, you have the right to remain silent, hands on the trasa med CillitBang and do your thing bitches! Jag får försöka lura Team B's lagledare. Iofs är ju Team A osmartare men då riskerar jag ju att inte få det ordentligt rent.
Hur länge ska detta väder pågå? Fan.

Dagens grej: CILLIT BANG

2 kommentarer:

  1. Ja, fast jag har hört (märkt) att Team B's lagledare inte tycker om att jobba, så dom kommer inte få mycket gjort... Kolla bara på Pirre, han har jobbat typ en hel vecka sammanlagt i år!

    SvaraRadera
  2. Hej Tammi. Har ni köpt hus?! Det har jag missat! Vad go hon är lilla Elina. Får ta och komma ner nått tag igen! Ha det bäst!

    /Sofie
    Levi och Henrik hälsar

    SvaraRadera