söndag 7 juni 2009

Nico´s student

Resultatet av Nico's student = Klart godkänd! Mycket god mat, dricka och en massa trevligt folk. Väldigt synd att det svenska sommarvädret är som det är.Vi hade byggt upp ett ordentligt stort tält ute, tog ca 2 timmar, helt i onödan. Strax innan utgång tog vinden tag i tältet och det flög åt helvete. See ya! Skrek den. Vi fick trängas inne allihop men det gick så bra så. Brorsan som vi firade kom sent och drog tidigt. Ja, dagens ungdomar... Vad ska man säga och tycka? Alex kunde inte hålla födelsedagspresenten oöppnad (flaska Bacardi Oro) och vid kvällens slut var den finito. Ale, Danne, tio Walle och farsan festade rejält med den. Karaoke, cueca, salsa, reggae, tryckare... Ja, vad har jag missat? Just det... Dannes MC Hammer dans. Kan nog aldrig få nog av den.
Efter flera misslyckade försök med DraughtMastern upptäckte jag något. Det var fel jävla slang jag dragit in och ut i ungefär en timme. När jag väl upptäckt misstaget tog det högst 5 minuter att åtgärda misstaget. 10 karlar stod då bakom min rygg och grymtade, flåsade och gnällde. ÖL, ÖL, ÖL! Elina gick från armar till armar. Hon luktade alla möjliga herr- och damparfymer man kan tänka sig, saliv från ca 50 olika människor och mat. Säkert någon som pillat in något gott i munnen på henne. Tio Andres?
Nåt liknande får vi iaf ta och göra om, med eller utan DraughtMastern.

Dagens grej: DRAUGHTMASTER



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar