måndag 15 juni 2009

Elina Palestro Racing

Idag fyller min fina tjej 4 månader. Tiden går väldigt fort och jag känner att jag inte riktigt hänger med. Vi firade henne med en spruta på BVC. Oj vilken ledsen tjej vi hade men att ligga i pappas famn är något av det bästa som finns så tårarna torkade snabbt.
Jag har varit duktig och kört fyra flyttlådor till det nya huset. Böcker, skivor, dvd-skivor och småprylar har försvunnit. Nu har mattan blivit såld också, bara hylla och lampa kvar! Imorgon blir det nog inga nya lass eftersom vi ska vara borta hela dagen, först besök hos Josefin och Morgan och sedan Hallstavik på speedway. Yes it's true, speedway var ordet. Vem kunde tro att jag skulle fastna för det? Elina gör alltså speedwaydebut. Pirres planer för Elina är stora. Hon ska bli Sveriges bästa kvinnliga speedwayförare. "Elina Palestro Racing" pratar han jämt om. Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Bara hon inte börjar använda röda kepsar. Då har det gått för långt.
Pirre bröt sin tå idag. Åh jävlars vad han skrek. Tror att han väckte min döva gammelmormor i Chile. Snäll som jag är bet jag mig i läppen länge för att inte skratta, han såg väldigt rolig ut när han skutta omkring i lägenheten och skrek allt vad han kunde.

Dagens grej: FLYTTLÅDOR

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Kul att du också har börjat blogga;). Allt bra med er annars då? Såg att ni har varit på semester, man blir ju inte alls avis:).
    Håller ni på att flytta? Spännande.
    Hoppas vi ses på någon mammafika framöver
    kram/Maria & Oliver

    SvaraRadera